Dünyanın en popüler sosyal medya platformlarından biri olan Instagram, kullanıcıların tepkisini çekebilecek yeni bir özelliği test etmeye başladı. "Reklam Arası" olarak adlandırılan bu yeni özellik, kullanıcıların Instagram'da gezinirken atlanamayan reklamlarla karşılaşmasını sağlıyor. Bu reklamların süresi ise 3 ila 5 saniye arasında değişiyor.

Her geçen gün yeni bir özelliği test ederek kullanıcılarına yeni keşifler sunan Instagram bu defa Reklam Arası özelliğini test etmeye hazırlanıyor. Instagramın bu yeni özelliğinin kullanıcılar tarafından nasıl karşılanacağı merak konusu oldu. 

Sosyal medya hesaplarında reklamlardan sıkılarak Instagramda yeni videolar keşfeden kullanıcılar için Reklam Arası farklı bir format sunuyor.

Meta, "Instagram'da reklam göstermenin yeni bir yolu" olarak tanımladığı bu özelliği, birçok uygulamada görülen reklam mantığına benzer şekilde çalıştırmayı hedefliyor.

Reklam Arası özelliği kapsamında sosyal medyada vakit geçiren kullanıcının karşısına çıkan reklamlar artık Instagramda da yer almaya hazırlanyor. Aynı diğer uygulamalarda olduğu gibi, Instagram da reklamın bitmesine kaç saniye kaldığını göstererek kullanıcıları bilgilendirecek.